HRVATSKO
DEMOKRATSKO ROBOVLASNIŠTVO
(ili
Kako da ne budem optimist kad mi je već danas bolje nego mi bude
sutra)
U demokratskoj Hrvatskoj i sam Izet Fazlinović „ibretom bi se ibretio“: "Ma bolan jel̕ to Hrvatska il̕ su turski zemani?" Političari su svemočni, nedodirljivi, bogati, tašti, oholi. Iznad zakona, policije, sudstva, etičkih povjerenstava, božjih zapovijedi, GONG-a, Povjerenstva za sprečavanje sukoba interesa, Sabora i saborskih istražnih povjerenstava, USKOK-a…
I
za to su još dobro plaćeni. Dapače ne samo za vrijeme dok obnašaju
neku svetu političku ili državnu dužnost nego i doživotno, u
obliku povlaštene mirovine u visini većoj od 5 prosječnih mirovina
običnog smrtnika.
I
sve to u DEMOKRATSKOJ HRVATSKOJ a ne tamo nekoj monarhiji, emiratu,
džamahiriji, sultanatu i sl.
Poštenja
radi moramo priznati i svoj grijeh: nisu se oni izabrali sami. Mi smo
ih izabrali. I to po svim demokratskim pravilima i standardima. I sad
se čudom čudimo. K̕o Izet!
Čudimo
se što neki moćnik može zamračiti milijarde kuna (ili eura –
svejedno), drugi usmrtiti nekoliko ljudi, treći sjediti u Saboru sa
pravomoćnim presudama, biti gradonačelnik sa pravomoćnom presudom
za zloupotrebu (upravo tog, gradonačelničkog) položaja,
postavljati sinove, braću i kumove za direktore, državne tajnike,
upravitelje, ravnatelje, suce svih vrsta i nivoa sudova i drugih
pravosudnih tijela, naručivati i koristiti basnoslovno skupe
službene aute… I da mu nitko ne može "staviti soli na rep".
Ta
besramna farsa od demokracije ide dotle da se za zaštitu pojedinih
(poimenično znanih) moćnika donose posebni zakoni, kao što su,
primjerice „Lex Perković", "Lex Komadina", Lex
Agrokor (zapravo Lex Todorić) itd.
Da
ne zaboravite opet ponavljam; sve to u demokratskoj Hrvatskoj.
U
opisanim okolnostima, odnosno stvarnosti imamo li se razloga čuditi
"Lex šerifu"?
Zapravo
nemamo! On je vrlo logičan u uvjetima kada je u demokratskoj zemlji,
po demokratskoj i zakonskoj proceduri, putem demokratskih institucija
zapravo došlo do demokratskog političkog porobljavanja građana
Hrvatske od strane nositelja političkih funkcija i funkcija vlasti
na svim nivoima, od države do mjesnog odbora.
Opet
podsjećam, mi građani smo te moćnike izabrali i dali im
demokratski legitimitet.
Pa
u čemu je onda "kvaka trideset i tri", pita se običan
mali, zapravo politički porobljeni građanin.
I
u drugim demokratskim zemljama stvari nisu idealne, međutim ovakve
političke perverzije zlouporabe sustava nikome ne padaju na pamet; a
ako se to ipak desi i u tragovima posljedice su trenutne i
definitivne; grješnik odlazi s funkcije čim se u takvu nepodopštinu
i posumnja. Nakon toga slijede "institucije koje (ALI STVARNO!!)
odrade svoj posao".
I
ne dao Bog da ne bude tako!
Demokratski
osvješčeni i stvarno slobodni građani stvarno demokratskih zemalja
spremni su demonstracijama u takvoj situaciji "srušiti državu".
Kod
nas na ulicu ne izlaze ni kad prosjače zbog male mirovine, ni kad im
tvornice i radna mjesta "zamrače" tajkuni, pa čak i
stečajni upravitelji i suci, kada im zbog telefonskog računa od par
kuna uzmu stan ili kuću, kada nije tajna da je posao na teret
pojedinog budžeta netko dobio po političkoj ili rodbinskoj liniji,
kada se poslovi na teret budžeta izvode po višestruko višim
cijenama od stvarnih, kada otkaz dobiju jer nisu politički podobni
itd. itd.
Kod
nas se za početak pokretanja mehanizama političke ali i pravne
odgovornosti moćnika čeka pravomoćna presuda koja će u najboljem
slučaju biti donijeta kad svi zaborave da se uopće nešto desilo, a
u najgorem slučaju kada moćnik barem "zbriše" u
inozemstvo ili se preseli na drugi svijet.
Zašto
se onda u drugim demokratskim zemljama građani usude dići glas, a u
Hrvatskoj ne?
ODGOVOR
JE U MATERIJALNOJ SIGURNOSTI GRAĐANA.
U
razvijenoj demokratskoj zemlji nikome neće ni pasti na pamet da npr.
dade otkaz ili prestane poslovati s građaninom koji je iskoristio
svoje demokratsko pravo na kritiku ili prosvjed. Ako bi se to, nekom
bolesnom igrom slučaja i desilo, otpušteni radnik – prosvjednik
će sutra naći drugi posao, ni on ni obitelj mu neće biti
egzistencijalno ugrožena. UKRATKO, ON JE STVARNO SLOBODAN ČOVJEK SA
STVARNIM PRAVOM ODLUČIVANJA O DRUŠTVU I DRŽAVI U KOJOJ ŽIVI. To
je stvarna demokracija!!
Zamislimo
sada jednog Naceka u Lijepoj Našoj koji na transparentu napiše
nekom našem ministru ili drugom moćniku da je, u najmanju ruku
nesposoban ili da je neki njegov postupak neprimjeren. Stvari bi
dalje tekle otprilike ovim slijedom:
1.
MUP bi ispitao da li su Nacek (i njegovi eventualni
"surevolucionari") prijavili javno okupljanje, da li su
dobili odobrenje, jesu li osigurali redare, jesu li bili preglasni pa
skup više nije mirno okupljanje, jesu li prekršili prometne
propise, jesu li na propisanoj udaljenosti od nedodriljivih…
2.
Politički žbiri i špicli bi. prema političkoj pripadnosti
"napadnutog" moćnika, Naceka automatski strpali u suprotni
politički tabor, ispitali gdje radi, tko su mu sve članovi
obitelji, gdje su oni zaposleni, s kim posluje on, njegov član
obitelji ili poslodavac, da li ima uredno registriran auto, kotao za
pečenje rakije, traktor, da li je na vrijeme platio porez, komunalnu
naknadu, legalizirao kuću ili kokošinjac…
3.
Nakon temeljito i pedantno ovako sređenog i detaljno kompletiranog,
obiteljskog i poslovnog dosjea "puntara" Naceka uslijedile
bi mjere usmjerene na njegov otkaz preko pritiska na njegovog
poslodavca kojeg bi slučajno posjetile dvije-tri inspekcije, jasno
bi mu bilo stavljeno do znanja da ne računa na poslove s javnim
sektorom, porezna uprava bi mu "točno prema planu rada"
provjerila pravovremenost i točnost uplate PDV-a i drugih poreza,
provjerena bi mu bila ažurnost u plaćanju članarine Komori, za
već odrađene poslove javnom sektoru slučajno bi mu platili sa
zakašnjenjem od 3-4 godine, izvozne, građevinske i ine dozvole
mogao bi zaboraviti…
Isto
bi se odnosilo i na poslodavce Nacekovih članova obitelji,
prijatelja, poznanika…
4.
Sam Nacek bi si novi posao mogao naći u Irskoj, Švedskoj,
Njemačkoj, Italiji, Austriji, a najnormalnije je da to vrijedi i za
njegovu obitelj (a kad bi bilo moguće i za kućne ljubimce).
Osim
toga i Naceka bi posjetila građevinska inspekcija, poljoprivredna
inspekcija, carinski nadzor za kotao za pečenje rakije, slučajno bi
ga svaki drugi dan zaustavila prometna policija, a svakako bi ga
posjetio i komunalni redar "lokalnog šerifa" (pardon;
načelnika) za nepokošenu gredicu u vrtu.
Nitko
ne može reći da su Hrvati ipak tak bedasti da ne bi shvatili ovako
suptilne i slučajne poruke.
Stvari
su još i gore. Nije Nacek moral ni javno demonstrirati da izazove
uzvratni udarac demokratske imperije. Dovoljno je da se na
predizbornoj telefonskoj anketi, za koju je naivno vjerovao da je
anonimna i da ju provodi tamo neki diskretni i profesionalni institut
(a za pravo su to bili lokalni stranački doušnici lokalnog šerifa)
izjasni protiv budućih izbornih pobjednika pa će snositi sve prije
opisane posljedice.
Pametnome
dosta. Kofer u ruke i pravac Irska, Njemačka…
U
Hrvatskoj će i nadalje vladati kasta lokalnih i državnih šerifa,
dok se Hrvati ne isele.
I
kak̕ da onda ne bum optimist?
Nema komentara:
Objavi komentar
VAŠ KOMENTAR: